برخی از نظرات در مورد کتاب آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمی گویند!
کتابی متفاوت برای کسانی که متفاوت هستند و تازگی و تنوع رو دوست دارند. شاید بتوان گفت پیوند ظریف از ترجمه و تجربه است که آقای محمودزاده به خوبی انجام داده اند و مطالعه آن آموزنده است.
دوران فروش سنتی به پایان رسیده است. فروش به فرایندی چندمرحله ای تبدیل شده است. این کتاب روش طراحی و اجرای فروش چندمرحله ای را به صورت کاملاً کاربردی توضیح می دهد.
لطفا این کتابی که دستت گرفتی رو محکم تر بگیر و قدرش رو بدون. مطمئن باش هر لحظه که بر اساس مطالب این کتاب کسب و کارت رو جلو نمی بری داری فرصتهای زیادی رو از دست میدی.
برای افرادی مثل من که خروجی اهمیت بیشتری از نیت آغاز یک کار دارد کتاب هایی از نوع عملیاتی که توسط افرادی که در حوزۀ کتاب دارای تجربۀ عملی بوده اند ارزش ویژه ای دارد. کتاب آقای محمودزاده، دقیقاً یک کتاب عملیاتی است که توسط یک فرد با تجربه و دارای خروجی در حوزۀ فروش و ارتباط با مشتریان نوشته شده است.
با پیشرفتی که در اصول و تحلیل رفتار آدم ها در هنگام خرید بوجود آمده است خیلی راحت میتوانید یک فروش موفق بدون کوچکترین سختی داشته باشید.
اگر میخواهید در فروشندگی پیشرفت بیشتری داشته باشید توصیه می کنم با ذهنی آماده، این کتاب پرمغز حمید محمودزاده عزیز را تا انتها بخوانید. با آرزوی بهترین نتایج فروش برای شما.
من در این کتاب دقیقا به فروش از این زاویه نگاه خواهم کرد، ما قرار است با انجام یک سری فعالیت، یک شخص علاقمند به محصول و خدمات مان را به یک مشتری راضی و وفادار تبدیل کنیم، اگر یاد بگیریم که چگونه برنامه ریزی کنیم و چطور آن را اجرا کنیم به احتمال زیاد موفق خواهیم شد.
اگر تصمیم دارید نگاه تان را در حوزه فروش تغییر دهید، یک تغییر بنیادی و به یک آدم حرفه ای در این بخش تبدیل شوید، همین الان همه کارهای دیگرتان را کنار بگذارید و به خودتان تعهد دهید تا پایان این کتاب از جای تان تکان نخواهید خورد!
این اولین برنامه ریزی شما برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه ای است! اجرایش کنید و از ثمرات آن لذت ببرید
تعاریف اولیه
مشتری بالقوه(سرنخ) شخصی است که علاقمندی خود را برای خرید محصول یا خدمات شما اعلام می کند.
فرصت
وقتی شخصی علاقمندی خود را به محصول یا خدمات شما اعلام می کند(سرنخ)، برای پیگیری خرید ایشان نیاز است که یک پرونده ایجاد شود به این پرونده فرصت گفته میشود.
کاریز فروش
مراحل فروش شما و محل قرار گیری Sales Pipeline کاریز فروش یا همان فرصت ها را در این مراحل نمایش می دهد.
به عبارتی دیگر کاریز فروش مثل یک خط تولید است که ورودی آن فرصت ها(سرنخ ها) و خروجی آن فروش های موفق(مشتریان) میباشد.
نرخ تبدیل
نسبت میزان فرصت های موفق به کل فرصت های ورودی در یک بازه زمانی مشخص.
درباره این سایت