موضوع : موفقیت
زمان : ۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
حجم : ۵۲۲ مگابایت
فرمت آموزش : ویدئو – MP4
نوع محصول : دانلودی
مبلغ سرمایهگذاری : ۲۹ هزار تومان
تاکشو موفقیت با علی حاجی محمدی
بالاترین مهارت یک انسان، توانایی کنترل افکار اوست. یعنی تصمیم بگیریم در بدترین شرایط میخواهیم درباره چه چیزی فکر کنیم.”
علی حاجی محمدی، متولد ۱۳۷۱، خالق برند همیار ورد پرس و ژاکت است. ایشان در زمینه وردپرس در ایران، به جرات میتوان گفت حرف اول را میزنند.
اکنون مدت ۶ سال از فعالیت ایشان در حوزه وردپرس میگذرد و ده کارمند دارند. شعار ایشان این است: ساده شروع کنید.
ابتدا ساده شروع کنید و مخاطبتان را جذب کنید، بعد میتوانید سیستم پیچیدهتری را به کار بگیرید. چون ساده شروع کردن بهانهها را کمتر میکند و کارتان را آسان میکند.
هیچ وقت شروع کسبوکار خود را با دوران موفقیت کسبوکاریی که مدت زمان زیادی از شروع آن میگذرد، مقایسه نکنید.
علی حاجی محمدی به بررسی و تحلیل تفکر افراد ثروتمند کشورمان در حوزه کسبوکار اینترنتی میپردازند، هم چون دیجی کالا، اسنپ، آپارات.
شهرام شاهکار، مدیر عامل اسنپ
اسنپ یک کسب و کار منعطف است، چون میتواند شغل دوم همه باشد. با این کار، هم میتوان اشتغالزایی را افزایش داد و هم ارزش آفرینی ایجاد کرد.
محمد جواد شکوری، بنیان گذار آپارات و فیلمو
شعار آقای شکوری داشتن کار تیمی است. درآمد این سایت، از تبلیغات اینترنتی است.
برای حفظ معیار مهم فضای تیمی، افرادی استخدام میشوند که با روحیه تیم هماهنگی داشته باشند، به همین منظور در یک جلسه سه ساعته با افرادی که میخواهند استخدام بکنند، صحبت میکنند.
استخدام یک فرد جدید باید باعث همافزایی در کار تیمی بشود. مهمترین فاکتور در استخدام، ابتدا اخلاق است (داشتن روحیه پذیرش و یادگیری)، سپس فاکتورهای حرفهای.
اما از نظر آقای حاجی محمدی، تیم در مراحل بعدی کار ایجاد میشود، چون در اکثر مواقع تنها یک فرد کسب و کار اینترنتی را آغاز میکند و در ادامه به دنبال تشکیل تیم میرود.
شعار آنها این است؛ هیچ راز موفقیتی وجود ندارد. موفقیت برایند موارد مختلفی است که بر اساس قانون مرکب در طی زمان رخ میدهد.
عواملی همچون شناخت بازار، حس رهبری، دانستن علوم تخصصی مثل سئو، وب سایت، صبر، خلاقیت، روابط.
ممکن است رقبای مختلفی در یک کسبوکار وجود داشته باشند، اما شما باید به ارزش آفرینی کسبوکار خود فکر کنید.
سعی کنید ارزشی جدید خلق کنید. هیچ وقت شروع کسبوکار خود را با دوران موفقیت کسبوکاریی که مدت زمان زیادی از شروع آن میگذرد، مقایسه نکنید.
دانلود نمونه ای از فیلم تاکشو علی حاجی محمدی
دو مانع ذهنی سر راه کسبوکار اینترنتی وجود دارد: وجود امواج منفیای که از دیگران میگیرید، مثلا میگویند این کار امکان پذیر نیست.
مانع دیگر، حس رضایتمندی است. زمانی که از پیشرفت خود راضی شدید و در یک روند خنثی قرار گرفتید، کسبوکار شما دیگر رشد نمیکند.
استخدام یکی از کارهای مهم مدیر است، ایشان میگویند، مهمتریم معیار استخدامیشان اخلاق است، افراد زودرنج یا طمعکار را انتخاب نمیکنم.
او توصیه میکند که کتاب گوگل چگونه کار میکند؟” را بخوانید. در این کتاب متوجه میشوید که سازمان گوگل چطور استخدام میکند؟ کارها را چگونه تقسیم میکنند؟
از عوامل دیگر، م است. بعضی از افراد از ترس اینکه نه بشنوند، هیچ وقت هم فکری نمیکنند. دستاورد ما، حاصل کار هر روزه مابوده.
ما هر روز یک محتوی خوب رایگان منتشر کردیم. اگر تصمیم بگیرید که امروز یک وب سایت بزنید و هر روز فقط یک محتوی خوب منتشر کنید، بعد از یک سال حداقل ۳۰۰ محتوی خوب دارید.
خلاقیت در رشد کسبوکار مهم است اما نه زیاد آن. خلاقیت اگر هدفمند و جهت مند باشد، بازدهی خوبی دارد.
• مثالهایی از برترین کسبوکارهای اینترنتی در ایران
• عوامل موفقیت در کسبوکار اینترنتی
• زمان رسیدن به درآمد در یک کسبوکار
• چگونه کسبوکار خودمان را شروع کنیم؟
درباره این سایت